בן גביר בהר ברכה: "שרים שינו את דעתם עקב הפיגוע"

איתי גדסי No Comments on בן גביר בהר ברכה: "שרים שינו את דעתם עקב הפיגוע"

השר בן גביר בניחום אבלים אצל משפחת יניב: "שום דבר שאני אגיד לא ינחם אתכם, אבל חשוב שהתמונות האלו יעמדו לנגד עינינו כל הזמן. חלק מהשרים שינו עמדתם לחיוב לגבי חוק עונש מוות למחבלים, בעקבות התמונות מהזירה"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע עם רעייתו אילה אמש לנחם בבית משפחת יניב, ששני בניהם יגל והלל הי"ד נרצחו בפיגוע המחריד בכפר חווארה שבשומרון.

במהלך הביקור הציגו הורי הנרצחים לשר את התמונות של יגל והלל, ותמונה משפחתית שצולמה באירוע משפחתי בשישי האחרון שלפני הפיגוע.

השר בן גביר אמר למשפחה: "זו אבדה קשה, שום דבר שאני אגיד לא ינחם אתכם. אבל חשוב שהתמונות האלו יעמדו לנגד עינינו, כל הזמן, כל דקה. טרור היה כאן לפני, וכנראה יהיה גם אחרי, במשמרת שלנו אנחנו צריכים לעשות הכל כדי להרתיע את הטרור הזה".

השר הוסיף: "אנחנו שואבים ממכם את הכוחות, מהכוחות האלו אנחנו צריכים להיות חזקים, כל היישוב כאן, כל יהודה ושומרון, וכל עם ישראל".

השר בן גביר סיפר למשפחה על קבלת ההודעה על הפיגוע הקשה, בזמן דיון על חוק עונש מוות למחבלים בוועדת שרים לענייני חקיקה, השר אמר כי חלק מהשרים שינו עמדתם לחיוב לגבי החוק, בעקבות התמונות מהזירה.

אביהם של הנרצחים סיפר: "הייתה לנו בשבת האחרונה, שבת מאוד נחמדה ובמוצאי שבת היה לנו נחת מאוד גדול מהילדים ואמרתי להם "אתה יכול לחשוב אחרת ממנו ואתה יכול לחשוב אחרת ממנו, אבל תחיו בשלום אחד עם השני, בהרמוניה" וכשמצאו אותם למטה, מצאו אותם אחד עם השני וככה נפרדנו מהם".



0 תגובות